Blog over mijn avontuur als jetset-backpacker in Australie

Translate

Bondi to Maroubra Coastal Walk

dinsdag, juli 12, 2016

BREAKING - het wordt nu echt allemaal heel real. Vanochtend (hoogstwaarschijnlijk) mijn vervanging ontmoet. Vanaf morgen heb ik dus nog een klein weekje om haar te trainen. En jaja, zojuist de interne uitnodiging voor mijn Farewell BBQ volgende week. Als mijn laatste dagje erop zit gaan we hier dus even mooi op de branch partyen (vet leuk maar ik kan bar slecht tegen in de spotlight staan he - word ik zo verlegen en zenuwachtig van en shit haha).

Afgelopen zondag was het dan eindelijk mooi weer! Als een blij ei ging ik s'ochtends de deur uit om met de bus naar Bondi Beach te rijden. Vanuit hier startte ik de hike die me langs de kust terug zou brengen naar Maroubra. Op deze prachtige zondag was ik ook zeker niet de enige die dit van plan was. Samen met bosjes mensen wandelde ik langs de adembenemende stranden. Ik weet niet of ik dit ooit vermeld of laten zien heb - maar in Sydney heb je echt super veel street art. Dus daar heb ik ook wat plaatjes van gemaakt.

Het was schoolvakantie hier en na wat weken met slecht en koud weer, kwam de zon eindelijk weer tevoorschijn. Ondanks dat het hier 'winter' is, liep ik de hele dag in mijn T-shirtje rond. Petje op, want anders verbrand je ook mooi. Niet mooi dus. Was niet van plan mijn laatste week in Sydney als een kreeftje rond te lopen. Al met al liep ik zo'n 9? km. De meeste mensen lopen de Bondi tot Coogee walk wat ongeveer 9 km en 2 uur lopen is. Dit heb ik 9 maanden terug zelf ook gedaan met Ultimate. Omdat ik in Maroubra woon dacht ik, goh ik pak hem nog even door tot daar. Goed voor de beenspiertjes. Hier volgen natuurlijk ook de foto's:







 
 


You Might Also Like

0 reacties

Marlonneke Kamoen. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Like us on Facebook